אירועים

מנהל בית הספר // ג'לאל אל-י אחמד // ה ש ק ה
מכתוב וסיפור פשוט שמחים להזמינכםן להשקת הרומן מנהל בית הספר מאת ג'לאל אל-י אחמד, (מפרסית: אורלי נוי).

קרא עוד

הפרקריאט // גאי סטנדינג // שיחה
סיפור פשוט והוצאת הקיבוץ המאוחד מזמינות אתכם/ן לשיחה לכבוד צאת התרגום העברי לספר הפרקריאט – המעמד המסוכן החדש מאת גאי סטנדינג. 

קרא עוד

כשחשך // נעם דובב // ה ש ק ה
בתאריך הפלינדרומי האחרון בעשור זה, 22.02.2022, בשעה 20:02 נשיק את כְּשֶׁחָשַׁךְ, ספר השירה הפלינדרומי (שכל שיר וכותרת בו ניתנים לקריאה באופן זהה, מימין לשמאל ומשמאל לימין) השני של נעם דובב.

קרא עוד

תשעים אחוז בריא // שרון בר־גיל // מפגש

אנחנו מזמינות אתכם-ן להצטרף למפגש עם מחברת הספר תשעים אחוז בריא, שרון בר־גיל - הרבליסטית קלינית העוסקת בליווי תזונתי של מתמודדים עם סרטן. במפגש שרון תדבר על תזונה בעידן של משבר אקולוגי, על מזון תעשייתי, צרכנות ברת־קיימא והקשר בין האוכל שאנחנו אוכלות ואוכלים לבין העולם שבו אנחנו חיים.

קרא עוד

בקנה מידה: אחד לאחד // רוני תורן // ה ש ק ה
סיפור פשוט והוצאת הקיבוץ המאוחד שמחות להזמינכם-ן לשיח יוצרים לכבוד השקת ספרו החדש של רוני תורן, בקנה מידה: אחד לאחד.

קרא עוד

האב, הבן ורוח המהפכה // רונית מרזן
ההרצאה של רונית מרזן, מחברת הספר האב, הבן ורוח המהפכהתעסוק במחאה המתחננת של הצעירים והצעירות הערבים באביב הערבי וברגשות הפחד, הבושה, הכעס, אהבת המולדת והערבות ההדדית כפי שבאו לידי ביטוי בגרפיטי, מוסיקת הראפ, יצירות ספרותיות, הצגות תיאטרון, הומור, בלוגים ורשתות חברתיות.

קרא עוד

Restless Classics and Middlemarch, the illustrated edition
שיחה עם המו״ל של Restless Books, הוצאה אמריקאית עצמאית המבוססת בניו יורק, על ההוצאה ומשימותיה, על תפקיד המו"ל במאה העשרים ואחת ועל סדרת הקלאסיקות המאוירות של ההוצאה. בחציה השני של השיחה, המאיירת קרן כץ תספר על התהליך של איור הספר מידלמארץ׳, על היבטיו הטכניים של חיתוך הנייר, ועל המשמעות שמאחורי האיורים. 

קרא עוד

Tell Me Your Story // השקה // אירוע היברידי
אירוע היברידי (בחנות ובזום) לרגל צאת הספר ״סיפור משותף״ / Tell Me Your Story.

קרא עוד

שלשום היום // מריה סטפנובה // שיחה
סיפור פשוט והוצאת הקיבוץ המאוחד מזמינות אתכם/ן לשיחה לכבוד צאת התרגום העברי לספר המסות של מריה סטפנובה, שלשום היום.

קרא עוד

Peanuts Minus Schulz \\ a conversation with Ilan Manouach and JBE Books
שיחת השקה מיוחדת לרגל צאת הספר Peanuts minus Schulz עם המו״ל דוד דרימה (צרפת) והאמן, המוזיקאי וחוקר הקומיקס אילן מנוח (יוון).
דוד דרימה יציג את הוצאת הספרים JBE (שמה בעברית הוא ל״ג׳ק המקפץ מן הקופסא״) וכמה מספרי האמן אשר הוא מפיק ואוצר, המתייחסים לסוגיית הרלוונטיות של הספר המודפס בעידן הדיגיטלי והפוסט הומניסטי.

קרא עוד

לפיד קרמיקה: כלים בכור היתוך // קובי קלייטמן // שיחה
שיחה על הציר שבין קרמיקה, אמנות והיסטוריה מקומית לכבוד צאת הספר לפיד קרמיקה: כלים בכור היתוך מאת קובי קלייטמן.

קרא עוד

הארנבות של חודש אפריל // שיחה
שיחה לכבוד צאת הספר הארנבות של חודש אפריל, בהשתתפות עלמה כהן־ורדי, מתרגמת הספר, ועדה ורדי, מעצבת הספר. קרן כץ תשוחח איתן על הספר, על תהליך ההוצאה לאור ועל האיורים המיוחדים של המאיירת נורית קרלין.

קרא עוד

חצי האי סיני // תאיר אדטו
מוזמנות ומוזמנים לשיחה לכבוד צאת ספרו החדש של הצלם תאיר אדטו, חצי האי סיני. תאיר אדטו ומיה רו, שאחראית על הטקסטים שבספר, ידברו על הכנת הספר ועל הנסיעה הראשונה והאחרונה שלהם יחד לסיני.

קרא עוד

אנדרטה של צרעת // יונה וולך
מוזמנות ומוזמנים לשיחה לכבוד צאת הספר אנדרטה של צרעתהמאגד בתוכו את טרילוגיית המחזות שכתבה יונה וולך, לצד כתבים נוספים מעיזבונה. עודד כרמלי ושני פוקר, עורכי הספר, יספרו על המחזה, על מאחורי הקלעים של תהליך העריכה ועל הקשר שלהם לטקסטים, וישי בן משה, שביים את המחזה האוטוביוגרפי "אנדרטה של צרעת", יספר על תהליך היצירה שלו ועל החיבור למחזה

קרא עוד

ספר הציפורים 2 // נעה כ"ץ
שיחה בין נעה כ"ץ לקרן כץ, שתי הקומיקסאיות שזכו יחד בפרס ברווז הזהב ליוצר השנה בקומיקס, לכבוד צאת ספרה החדש של נעה כ"ץ, ספר הציפורים 2.

קרא עוד

תאים // ערן הדס // ה ש ק ה
השקת הספר תאים מאת ערן הדס, בהשתתפות נעה שחם, פרופ' צחי פלפל, לילך .ניישטט-בורנשטיין ,זלי גורביץ', נועה שקרג'י, נעמה פרידמן, דניאל עוז, אלה נובק ונעם דובב

קרא עוד

אוצר־גרילה // גדעון עפרת // ה ש ק ה
השקת הספר אוצר־גרילה מאת גדעון עפרת, בהשתתפות דרורית גור אריה, גיורא רוזן, ד"ר עיתמר לוי, ד"ר גליה בר אור ואורי דסאו.

קרא עוד

עובד ארכיון // מיקי קרצמן // ה ש ק ה
מוזמנים ומוזמנות להשקת הספר עובד ארכיון מאת מיקי קרצמן, בהשתתפות גיורא רוזן, ענת סרגוסטי, עו"ד מיכאל ספרד, פרופ' יולנדה גמפל, הדס מאור ומיקי קרצמן.

קרא עוד

המינוטאור הגלובלי // שיחה עם יאניס ורופאקיס
מוזמנות ומוזמנים לשיחה עם יאניס ורופאקיס, לכבוד צאת התרגום העברי לספרו המינוטאור הגלובלי: אמריקה, אירופה ועתיד הכלכלה הגלובלית.
בהשתתפות יונית מוזס, עורכת 'שיחה מקומית', ואדם חפץ, עורך 'פיגומים'.

קרא עוד

סוף החיים: רפואה, משפט ותרבות בישראל לנוכח פני המוות // ה ש ק ה
מוזמנות ומוזמנים להשקת הספר סוף החיים: רפואה, משפט ותרבות בישראל לנוכח פני המוות, בהשתתפות פרופ' יסכה כהן־מנספילד, פרופ' מאיר ברזיס, פרופ' דפנה הקר, ד"ר מיכל פגיס ויעל לביא.

קרא עוד

אל תשבי סתם ככה // איריס רילוב // השקה
סיפור פשוט והוצאת פרדס מזמינות אתכם/ן להשקת ספר הסיפורים אל תשבי סתם ככה מאת איריס רילוב.

קרא עוד

קומפוסט // אנתולוגיה אקופואטית // השקה
מוזמנות ומוזמנים להשקת האנתולוגיה האקופואטית קומפוסט. בהשתתפות: סבינה מסג, ד"ר עדנה גורני, פרופ' עדי וולפסון, ד"ר מאיה ויינברג, ד"ר אליק פלמן ורבים ממשתתפי האנתולוגיה.

קרא עוד

גרנטה 10: חללי מבוכה // אחרי שנה
מוזמנים ומוזמנות למפגש חגיגי, שנה אחרי צאת הגיליון העשירי של גרנטה: חללי מבוכה.
יחד עם היוצרים/ות שטקסטים שלהם התפרסמו בגיליון, ננסה להאיר את התימות המרכזיות שעולות מתוך הגיליון: מבוכה, דיסאוריינטציה, הכנסת אורחים וחללי מעבר שקיבלו משמעויות חדשות במהלך השנה שחלפה, ובעקבות השינויים התרבותיים, החברתיים והפוליטיים שאנו עוברים מאז פרוץ המגיפה.

קרא עוד

סדנת איור // חנויות ומלאכות // שבוע האיור 2020
מוזמנות ומוזמנים לסדנת איור, שתתקיים חלק מהתערוכה חנויות ומלאכות במסגרת אירועי פסטיבל האיור 2020.

קרא עוד