דנה מילס // יולי נובק // שיחה

דנה מילס // יולי נובק // שיחה

סיפור פשוט מאי 01, 2022

מוזמנות ומוזמנים להצטרף לשיחה בין דנה מילס ויולי נובק, לכבוד השקת ספרה החדש של מילס, מחול ואקטיביזם, ומעט אחרי צאתו לאור של ספרה של נובק, מי את בכלל.
   
שיחה בין שתי כותבות ואקטיביסטיות על שני ספרים ומה שביניהם: על להיות נשים שיוצרות ופועלות במרחב הישראלי, על איך והאם אנחנו יכולות לשנות את העולם באמצעות מילים
ותנועה, על אפשרות של יצירה בתוך הבית, רחוק מהבית, ועל יצירה כדרך לשוב הביתה.
   
השיחה תתקיים ביום שני, 16 במאי בשעה 19:30, בחנות הספרים העצמאית סיפור פשוט, שבזי 36, נוה צדק, תל־אביב. הכניסה חופשית~~
   
יולי נובק, 1982, נולדה וגדלה בישראל. בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, עורכת דין בהכשרתה. יולי פעילה במשך שני עשורים בתחומים חברתיים שונים, בין היתר בעבודה חינוכית עם בני נוער, בסיוע למבקשי מקלט ובמסגרת קהילת הלהטב"ק. בין השנים 2017-2012 ניהלה יולי את ארגון 'שוברים שתיקה'. היום יוצרת ומובילה מסגרות לפיתוח חשיבה פוליטית בקרב פעילים פוליטיים במסגרת פעילות שמתקיימת בישראל/פלסטין ובדרום אפריקה. יולי כותבת ועורכת מנוסה, שימשה בתפקידי עריכה בכתבי עת שונים, בין היתר 'תיאוריה וביקורת' במכון ון-ליר בירושלים. בשנת 2022 יצא לאור ספרה הראשון "מי את בכלל" (ממואר) בהוצאת עליית הגג וידיעות ספרים.
   
דנה מילס, 1981, קיבלה את הדוקטורט שלה במחשבה פוליטית מאוניברסיטת אוקספורד ב־2014. בשנת 1995 הצטרפה לתנועת שלום עכשיו כאקטיביסטית, והחל מ־2021 היא מנהלת את קשרי החוץ של התנועה וכיום ממלאת מקום מנכ"ל. פעילה בתחומי צדק חברתי מגוונים במסגרות בין לאומיות. כאקדמאית ויוצרת היתה במגוון מוסדות וביניהן: אוניברסיטת אוקספורד, NYU, American Dance Festival, אוניברסיטת אמסטרדם. ב־2016 יצא לאור ספרה הראשון Dance & politics (Manchester University Press), ב־2021 יצא לאור ספרה השני, ביוגרפיה של רוזה לוקסמבורג . Dance & activism הוא ספרה השלישי.