אזל מהמלאי

מפנקסו של שרלוק הולמס - כל הסיפורים כרך ג'

94.00 ₪
הוצאת ספרים: מחברות לספרות

הספר חסר זמנית במלאי

אחרי שנים בהן יצאו בארץ מהדורות של סיפורי שרלוק הולמס שהיו מיועדות לילדים ונוער, החלה הוצאת מחברות לספרות להוציא בשנה שעברה לא כרך אחד, כי אם שלושה כרכים מהודרים של הסיפורים המיועדים לקהל קוראים מבוגר יותר. סדרה חדשה זו מאגדת בתוכה את כל הסיפורים הלונדוניים המפותלים שכתב סר ארתור קונן דויל על הבלש המפורסם ובן לוויתו הנאמן ד"ר ווטסון. אם לרגע נדמה בזמן קריאת סיפורי הבלש ההיסטוריים כי הם מחווירים במקצת לעומת עלילות הפשע מלאות הדם הממלאות את מסכי הטלוויזיה והקולנוע שלנו, הרי שלאחר התעמקות בסיפורים ובמסתורין הערפילי שמלווה אותם, מתבהרת הגאונות של סיפורי שרלוק הולמס. השנינות והתרגילים המחשבתיים שמלווים את הקריאה, נדמים פתאום עדיפים עשרת מונים על מעבדות הזיהוי הפלילי ותחנות המשטרה הטלוויזיוניות המספרות שוב ושוב את אותם הסיפורים המלאים באלימות יום יומית חסרת תקנה.

אין בקריאה בסיפורי הבלש הוותיקים רק מן הצלילה אל הנוסטלגיה, רובם הגדול של הסיפורים עומד לחלוטין במבחן הזמן, התעלומות שבמרכזם מסקרנות והסיפורים עצמם שנונים ובנויים בכשרון רב כל כך שאין פלא שהם זכו לגרסאות ולחיקויים רבים מספור ושגם במאה ה-21 נשאר שרלוק הולמס מעניין ורלוונטי מתמיד. 

פרטים נוספים

מספר עמודים: 356
שנת הוצאה: 2011
תרגום: אורי בלסם, מיכאל הנדלזלץ
שפת המקור: אנגלית

פרטים נוספים

מספר עמודים: 356
שנת הוצאה: 2011
תרגום: אורי בלסם, מיכאל הנדלזלץ
שפת המקור: אנגלית

סוגי משלוח
איסוף עצמי: ללא עלות. מהחנות ברח' שבזי 36 (נוה צדק), תל אביב-יפו.
משלוח ל'נקודת איסוף': 18 ש"ח. באמצעות חברת משלוחים. עד 5 ימי עסקים
שליח עד הבית: 28 ש"ח. באמצעות חברת משלוחים. עד 5 ימי עסקים
דואר ישראל: 25 ש"ח. באמצעות דואר רשום. בתוך 14 ימי עסקים
משלוח לחו"ל: מחיר המשלוח מותנה במספר הספרים שיתווספו להזמנה והוא יחושב במעמד הקופה. המשלוח באמצעות דואר ישראל בתוך 20 ימי עסקים.