הקורא של ז'ול וורן

98.00 ₪
הוצאת ספרים: מודן
השנה היא 1947. מלחמת האזרחים בספרד הסתיימה באופן רשמי לפני 8 שנים, אבל באזורים הכפריים באנדלוסיה היא ממשיכה להתנהל בדרכה שלה. אנשי הגרילה עברו להסתתר בהרים, וידי הגווארדיה סיביל - המשטרה הפדרלית - זרועו הארוכה של הדיקטאטור פרנקו, מלאות עבודה. נינו, ילד סקרן ונבון בן תשע, הוא בנו של שוטר שמתגורר עם משפחתו במטה המשטרה. כיוון שקירות המבנה דקים ואינם יודעים לשמור סוד, נינו שומע ורואה יותר ממה שהיה רוצה לדעת.
 
כשיהיה גדול, לפחות כך אביו מקווה, גם נינו עתיד להיות שוטר. עליו רק להגיע לגובה המינימאלי כנדרש. אבל נינו נמוך, ואביו המודאג מחליט לסייע לו להיערך כיאות לקריירה אלטרנטיבית כפקיד, ולשם כך הוא שולח אותו ללמוד הדפסה, קודם בתוך המטה, ואחר כך עם מורה בלתי נשכחת שמתגוררת "בחוות הבלונדיניות" שעל ההר.
 
את הקיץ שבו נינו לומד להדפיס הוא לא ישכח לעולם. לא את השעות הקסומות שהוא מעביר בשיחה ודיג במחיצת פפה הפורטוגזי, זר מסתורי שמגיע לאזור והופך עבורו מודל לחיקוי והערצה; לא את הקסם שבגילוי התשוקה לקריאה; ולא את הרגע שבו הבין והבטיח לעצמו שכשיהיה גדול, לעולם לא יהיה שוטר!
 "הקורא של ז'ול וורן" הוא סיפור התבגרות יפהפה וכובש על רקע תקופה מרתקת בהיסטוריה המודרנית של ספרד. אלמודנה גרנדס מפליאה ליצור בו עולם משופע בדמויות ססגוניות ואמינות שכולן מורכבות יותר מכפי שהן נראות במבט ראשון. זהו סיפור על נאמנות ובגידה, התפכחות וחלום, ועל אהבה, אהבה, אהבה.

פרטים נוספים

מספר עמודים: 352
שנת הוצאה: 2014
תרגום: אינס ולר
שפת המקור: ספרדית

פרטים נוספים

מספר עמודים: 352
שנת הוצאה: 2014
תרגום: אינס ולר
שפת המקור: ספרדית

סוגי משלוח
איסוף עצמי: ללא עלות. מהחנות ברח' שבזי 36 (נוה צדק), תל אביב-יפו.
משלוח ל'נקודת איסוף': 18 ש"ח. באמצעות חברת משלוחים. עד 5 ימי עסקים
שליח עד הבית: 28 ש"ח. באמצעות חברת משלוחים. עד 5 ימי עסקים
דואר ישראל: 25 ש"ח. באמצעות דואר רשום. בתוך 14 ימי עסקים
משלוח לחו"ל: מחיר המשלוח מותנה במספר הספרים שיתווספו להזמנה והוא יחושב במעמד הקופה. המשלוח באמצעות דואר ישראל בתוך 20 ימי עסקים.