במבצע

היסטוריה של מהירות

89.00 ₪ 98.00 ₪
הוצאת ספרים: SLOW

 כיצד תפסה העבודה מקום כה מרכזי בחיי האדם? מדוע "איזון עבודה-חיים" זה הדבר האחרון שאנחנו רוצים? באיזה שלבבהיסטוריה המודרנית, הצלחה כלכלית נתפסה כעדות לגאולה דתית, וכיצד רעיון זה משפיע עלינו גם כיום? מה הבעיה עם המושג "רמת חיים", והאופן שבו אנחנו מודדים אותו? כיצד הצליחה תעשיית המזון להפוך את כל המזון שלנו ל"מהיר"? מדוע אנחנו חוזרים מותשים גם מחופשות?

עמית נויפלד, מייסד ועורך אתר תנועת ההאטה בישראל, לוקח את הקוראים למסע אל שחר ההיסטוריה המודרנית ואל נקודות המפתח שעיצבו את תרבות המהירות המאפיינת את ימינו. בשפה בהירה, קולחת ועשירה בדוגמאות הוא מציג תופעות, מגמות ותהליכים הדוחקים אותנו לעבוד, לצרוך ולחיות בהילוך מהיר. 

"היסטוריה של מהירות" מעורר דיון בהשלכות הכלכליות, הרגשיות והחברתיות שיש לקצב החיים המהיר. זהו מדריך מעשי להאטת החיים, שמסייע בהחלטה להוריד הילוך, מציע דרכים ליהנות יותר מהמזון, מהעבודה ומזמן הפנאי, ומאפשר ליצור קשרים משמעותיים יותר עם המשפחה, החברים, הסביבה והקהילה בה אנו חיים. 
בשפה קולחת ומשעשעת, קורא הספר תיגר על מאפייני עידן המהירות ועל הרציונליות התועלתנית, כחלק מהמהפכה העולמית שיוצרת תנועת ההאטה. הוא מזכיר לנו שלא פעם, השינויים הגדולים ביותר מתחילים בהחלטה לעשות פחות, או אפילו כלום. זה אולי נשמע מוזר, אבל גם רוזה פארקס שינתה את העולם בלי לקום מהכיסא. מוזמנים להצטרף.
 
עוד על הספר
פרטים נוספים

מספר עמודים: 382
שנת הוצאה: 2018
עריכה: לאה סלע
דימוי הכריכה ואיורים בתוך הספר: דייב יעקב

פרטים נוספים

מספר עמודים: 382
שנת הוצאה: 2018
עריכה: לאה סלע
דימוי הכריכה ואיורים בתוך הספר: דייב יעקב

סוגי משלוח
איסוף עצמי: ללא עלות. מהחנות ברח' שבזי 36 (נוה צדק), תל אביב-יפו.
משלוח ל'נקודת איסוף': 18 ש"ח. באמצעות חברת משלוחים. עד 5 ימי עסקים
שליח עד הבית: 28 ש"ח. באמצעות חברת משלוחים. עד 5 ימי עסקים
דואר ישראל: 25 ש"ח. באמצעות דואר רשום. בתוך 14 ימי עסקים
משלוח לחו"ל: מחיר המשלוח מותנה במספר הספרים שיתווספו להזמנה והוא יחושב במעמד הקופה. המשלוח באמצעות דואר ישראל בתוך 20 ימי עסקים.