ארנקטרטוק, האיש שהתגלגל בכל בעלי החיים

72.00 ₪
הוצאת ספרים: פה הוצאה לאור

הסיפור העתיק על האיש שהתגלגל בכל בעלי החיים מוגש בספר זה עטוף בתוכן עשיר על אודות בני האינואיט, אשר מתרבותם הגיע. זהו ספר אקורדיון, שאפשר לדפדף בו כמו בספר רגיל, אך גם לפרוש אותו כדי לראות את כל הסיפור ולחזות בכל שינויי הצורה שבו כאיור אחד. האיורים של אוריין שביט מפיחים רוח חיים בעלילה, בבעלי החיים ובנופים, וגם שופכים אור על התרבות ועל הסגנון האמנותי הייחודי שפיתחו בני האינואיט בצפון קנדה.

בגב האקורדיון תמצאו מידע על בני האינואיט, ומשחק לוח המדמה את מעגל הנדודים של שבט הנטצליק, שבו סופר הסיפור. המשחק ממחיש את אורח החיים שקיימו בני התרבות המופלאה הזאת.

הסיפור על האיש שהתגלגל בכל בעלי החיים סופר בעל פה בקרב שבטים שונים של בני אינואיט, ויש לו גרסאות רבות. בחרנו בגרסה זו משום שהיא מתאימה כפי שהיא לכל אחד (מגיל 4).

מה הספר כולל?

 כאמור מדובר בספר אקורדיון, לאקורדיון שני צדדים. 

הסיפור – על צד אחד של האקורדיון מודפס הסיפור כולו. ניתן לדפדף כמו בספר רגיל וניתן לפרוש אותו והאיורים יוצרים יחד תמונה אחת ארוכה.

משחק לוח - מעגל הנדודים של בני הנטצליק – משחק לוח מהנה דרכו זוכים להכיר עוד את בני האינואיט ואת אורח החיים המסורתי שלהם כציידים-לקטים. המשחק מבוסס על מעגל הנדודים אותו קיימו בני שבט הנטצליק.

נוסף על משחק הלוח תמצאו בצד זה של האקורדיון גם מידע על אודות בני האינואיט, מילון מונחים מאוייר ובו הסברים על מונחים שמופיעים בסיפור, ופרטים על המספר, בן שבט הנטצליק בשם קָקוֹרְטִינְגְנֶק אשר סיפר את הגרסה הזו לחוקר הדני קנוד ראסמוסן בשנת 1923.

ובנוסף – צעצוע להרכבה עצמית

פרטים נוספים

מספר עמודים: 28
שנת הוצאה: 2019
תרגום, כתיבת משחק והסברים: אמיר שרפמן
איורים: אוריין שביט
עריכה, ניקוד והגהה: דניאלה בראלי
ייעוץ בתרגום מדנית: דנה כספי

עיצוב: סטודיו האיש הירוק

פרטים נוספים

מספר עמודים: 28
שנת הוצאה: 2019
תרגום, כתיבת משחק והסברים: אמיר שרפמן
איורים: אוריין שביט
עריכה, ניקוד והגהה: דניאלה בראלי
ייעוץ בתרגום מדנית: דנה כספי

עיצוב: סטודיו האיש הירוק

סוגי משלוח
איסוף עצמי: ללא עלות. מהחנות ברח' שבזי 36 (נוה צדק), תל אביב-יפו.
משלוח ל'נקודת איסוף': 18 ש"ח. באמצעות חברת משלוחים. עד 5 ימי עסקים
שליח עד הבית: 28 ש"ח. באמצעות חברת משלוחים. עד 5 ימי עסקים
דואר ישראל: 25 ש"ח. באמצעות דואר רשום. בתוך 14 ימי עסקים
משלוח לחו"ל: מחיר המשלוח מותנה במספר הספרים שיתווספו להזמנה והוא יחושב במעמד הקופה. המשלוח באמצעות דואר ישראל בתוך 20 ימי עסקים.