סיפור פשוט

רק רגע גוף // ענת לוין // השקה אינטימית

רק רגע גוף // ענת לוין // השקה אינטימית

סיפור פשוט אוקטובר 11, 2021

השקה אינטימית, מסיבת שירה אחד־על־אחד, עם המשוררת ענת לוין, לכבוד צאת הספר החדש והיפהפה שלה, רק רגע גוף (הקיבוץ המאוחד). ענת לוין תשב עם הספרים בחצר הפנימית של החנות, ואתם מוזמנות ומוזמנים להצטרף אליה לישיבה, הקדשה וקריאת שירה.
  
"אני רוצה לשבת בתוך הספרים. אני רוצה לשבת בינות לספרים שכתבו אותם אנשים בכפות ידיים אמיתיות, נשים שישבו שעות בלילות, אחרי שאספו מתחת לשולחנות את שאריות הפסטה והעבירו סמרטוט על כתמי השוקו והרימו לחיקן את הדובים ואת המשאיות, שתמיד חסר להן גלגל וקיפלו את שלוש הכביסות, מכנסיים זעירים שמצויירים עליהם חדי קרן (לשניים), גופיית סבא לבנה (קיפול גופיה), תחתוני כותנה (לריבועים). ואחרי שהכל הוכנס למגירות, כאילו יש סדר בעולם, ישבו הנשים אל מול החלון והתבוננו דווקא פנימה, אל פעולתה המעגלית, הפרועה תמיד, של ספירלת הלב. והעט פעם. או: המקלדת נשמה.
אני רוצה לשבת ככה, בחנות ספרים ושיבואו אנשים לשבת איתי, אחד אחד יבואו ואני אקרא להם שיר מהספר החדש או מהספרים הישנים או מהספרים שלהם או שירים שאני אוהבת במיוחד, למשל 13 דרכים להתבונן בשחרור של וואלאס סטיבנס. ואלזה לסקר שילר, אבל מעולם לא באת עם ערב, אני ישבתי בנעלי זהב. או לא אקרא, אשב בשקט מול מישהו שיושב בשקט כשאני כותבת הקדשה.
אני רוצה לשבת בשמלה פשוטה ובנעליים פשוטות ושיבואו או לא יבואו אנשים (אני אביא את המחברת). ואם יבואו, לחלק שירים שאני אוהבת מודפסים במדפסת ביתית וגזורים קצת עקום, כמו שאני מחלקת לתלמידים. ומגנט שאפשר להצמיד למקרר, לצד מגנטים של פיצה, תופרת, אינסטלטור אמין." (ענת לוין)
   
יום שישי | 15.10 | 10:00—12:00
בסיפור פשוט - חנות ספרים עצמאית
שבזי 36, נוה צדק, תל־אביב